185

ABcdEFghIJklMNopQRstUVwxYZåäÖ
tänkte att ni behövde lära er det! xD haha (Y)
färgade min älsklings hår idag, skitfint blev det! :D <333
mörkbrunt blev det! ;D ( nej becca, jag tvingade inte han xD HAHAHHA )
blonda slingor blev det på amanda meed, dock inte sett hur det blev än ;o
blir väl det imoon :D blev nog också asbraa! ^^
kollade på American history x idag, sååååååååååååååååååååååååååååååååååå bra! :D
haha, älskar den asså!
nu vet jag typ inte vad jag ska skriva mer xD
haha, så får väl sluta skriva för idag,

'We are not enemies, but friends. We must not be enemies. Though passion may have strained we must not break our bonds of affection. The mystic chords of memory will swell when again touched, as surely they will be by the better angels of our nature.'

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oh yes i have : )

2009-05-07 @ 18:48:22
URL: http://gpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0